26/08/2008

Uitmõtted


Tuglas oleks vist hea blogija. Tema marginaalid on nii lühidad ja ometi nii täpsed ja filigraansed. Blogimõõtu.
Need mitte-Tukla mõtted siin püüavad ka blogimõõtu olla :)
---
Töid võib laias laastus kaheks jagada. Need, mida tehes midagi õpitakse, ja need, mida tehes lollimaks muututakse. Esimesi võib lõputult teha, aga tavaliselt saavad need kiiresti otsa. Teisi ei tahaks kuidagi teha, aga need kipuvad venima.
---
Mõnda teksti toimetades on küll tunne, et ise oleks selle ammu ja ka paremini valmis kirjutanud. Toimetanud olen elu jooksul tuhandeid tekste...
---
Olen seda tüüpi laisk, et püüan töö ruttu ära teha, et siis jälle laiselda saaks.
---
Raamatus, mida loen, on peategelane, kellega ma tegelikus elus ei tahaks kohtuda. Ma ei tunneks ennast temaga mugavalt. Aga raamatus on ta põnev ja mulle meeldib temaga aega veeta.

No comments:

Post a Comment