31/05/2011

Mai lõpp, elukondlikult ja muidu kah



Mõtlesin, et enne uut kuud ja uut eluaastat enam ei kirjuta. Aga ümber mõtlesin. Mai ja majaümbruses toimuv vajab jäädvustamist. Niisugune elukondlik postitus siis.

Katusetegemine (millest siin varemgi kirjutanud olen), mis novembri lõpus algas ja talvekuudel lumehangede allaloopimisega võidu ikka kuidagiviisi edasi susises, on juba kuu aega lihtsalt toppamas. Katus pole valmis, räästad on tegemata, vihmaveetorud ühendamata ja vihmasadude ajal ei jookse vesi mööda torusid, vaid tilgub, kuskohast iganes.

Maja otsaseinu justkui soojustatakse, aga millegipärast pole ka selle töö tegijaid iga päev näha ja seegi asi venib juba mitu kuud. Võib-olla (ma täpselt ei tea) on tegemist ühe ja sama firma töömeestega. Võib-olla on meie maja katuse- ja seintetegijad praegu näiteks Soomes tulusamatel otstel - ehitamise kõrghooaeg ju kätte jõudnud.

Vuugiremontijad (seegi töö algas juba sügisel, aga päris talvel seda ei tehtud ning kevadel alati uuesti) on poolega majast valmis saanud. Neil on huvitav tööviis, mille tulemusena suur autotõstuk sõidab akende all muru segi trampimas ühe korra asemel kolm korda vähemalt ja mõnikord seisab seal päevade kaupa. Teisel majapoolel on nüüd üks kord käinud ja kaks veel tulekul. Täna töötati hommikupoolikul piltlikult öeldes just mu pea kohal. Tolmav töö on, seepärast oleme ka aknapesu edasi lükanud.

Igasuguseid muid asju nokitsetakse maja ümber veel teha ja kõige krooniks  - minu jaoks - on korteriühistu korduskoosolek nüüd täpselt mu sünnipäeva õhtul. Eelmisel korral jäi kvoorumist kaheksa inimest puudu.

Jõudsalt lähemale jõudev ja juba endast märku andev sünnipäev ise on niisugune, et oleks justkui juubel, aga ei ole ka. Igatahes linnapea tervituskaart ja linnaosa juunikuu juubilaride sünnipäevapeo kutse jõudsid juba avansina kohale. Päris meeldiv. Aga muidu on vaikne - vabakutselise asi, pole suurt vägede liikumist oodata ja tore ongi. Mulle meeldib, kui sünnipäev on enese päralt ja sisaldab soovikohaseid ettevõtmisi. Selles ma nüüd küll kahtlen, kas ma korteriühistu koosolekule lähen. Loodetavasti teevad nad seal asjalikke otsuseid minutagi.

Ja tänase poeskäigu järgi tundub, et suure kuumalaine saan ma vist ka kingituseks.

Pildiks on sedapuhku postkaart Austraaliast - aitäh selle saatjale heade soovide eest.

No comments:

Post a Comment