17/08/2011

Täna Vabaduse väljakul

Sellest sündmusest on täna Vabaduse väljakul kindlasti tehtud sadu, kui mitte tuhandeid pilte alates kõrgkvaliteetsetest profifotodest ja lõpetades uduste seebikapiltidega. Mõned minu omad on siin.

Kell 13.50 . Rahvas koguneb...
Ma ei hakanud kõnelejale lähedale trügima. Kui dalai-laama käis Tallinnas kümme aastat tagasi, siis õnnestus ootamatult teda näha väga lähedalt ja need olid minu jaoks ilusad isiklikud suhtlushetked. Kuulasin tookord teda ka Raekoja platsil. Täna oli Vabaduse väljakul rohkem inimesi, aga sündmuse erilisuse tunne ei läinud siingi kaotsi.

Kell 14.24
"16-aastaselt kaotasin oma vabaduse, 24-aastaselt jäin ilma oma riigist. 50 aastat olen kuulnud halbu uudiseid Tiibetist, ent olen ikka rahuseisundis. Need emotsioonid ei häiri mind sügavalt, sisemiselt." (Dalai-laama tänasest kõnest.)

Kell 14.29
Minu fotod. 17. aug 2011, Tallinn. 

Dalai-laama kodulehekülg.

No comments:

Post a Comment