07/01/2012

Külas kuuvalgusel


Käisin täna sel aastal esimest korda õues ja kohe talvemuinasjutu keskel. Lumi, kuuvalgus, tähesära, pilvetupsud, mets. "Lamekal" kelgutajaid ja lumelaudureid, kes sõidulusti ja kuuvalgust nautisid. Mõned lumememmed metsavaikuses isekeskis ja tähtedega tõtt vaatamas.

Pildid on tehtud ainult kuuvalgusega leppides, ka külmetas käsi ja seebikas kaebas pidevalt tühja patareid, aga pildistas siiski. Midagi selle õhtu nõiduslikkusest on ehk niimoodigi näha.

Vanast aastast kaasa tulnud külmetuse ja mingi allergia segu polnud mind sel aastal enne õue lasknud. Nüüd, tundub, on kõik korras.



Minu fotod (Tallinn, 7. jaan 2011, kl 18.40 - 19.00).

5 comments:

  1. Väga lummavad pildid. Sul on vist hea fotokas ja silma on Sul nagunii:)

    ReplyDelete
  2. Aitäh, Helle. Fotokas on hea, kuid seejuures ikkagi tavaline väike seebikas ilma igasuguste vidinate ja värkideta. Hakkab vanaks jääma ja pataka tühjaks mineku märke näitas ta ka, nii et ma lausa üllatusin, et tulemus niisugune tuli. Seejuures ilma hilisema töötluseta.

    ReplyDelete
  3. Minagi imetlesin. Fotosid.
    Ja kuud, vist samal õhtul.
    Paar päeva enne täiskuud.

    ReplyDelete
  4. Tean, millest Sa räägid. Oma fotokaga ma seda isegi ei üritanud. Nautisin niisama. :)

    ReplyDelete
  5. Mul tekkis pildistades oletus, et isegi fotokas nautis pildistamist. Nii et, Osaline, tasub küll üritada. Ikka väga kaunis oli kõik.

    Eriti vahva tunne võis olla selle kuu paistel mäenõlval kelgutajatel ja lumelauduritel hea hooga alla tulles. Mina kõmpisin niisama :)

    ReplyDelete