18/01/2012

Minu sünniaja popid laulud

Sel päeval, kui ma ilmale tulin, oli USA muusika edetabelis esikohal laul "The Gipsy" ja just selles The Ink Spotsi esituses. Nende siinne video on küll tehtud mõni aasta hiljem. Lauljad, eriti Bill Kenny, olevat olnud ka oma muude paladega üsna popid.

Mina sellest ansamblist ja laulust suurt midagi ei tea, ei mäleta ka, et oleksin seda varem kuulnud. Aga kui kuulasin  mõned päevad tagasi esimest korda, siis mõtlesin küll, et päris ilus laul oli ja millegipoolest sobib minuga kokku ka.



Inglismaal aga troonis minu sündimise päeval edetabelis esikohal hoopiski "Hello Mary Lou" Denny Dennis & The Skyrocketsi esituses. Leidsin umbes sellest ajast pärineva laulu küll mitte nende, vaid hoopiski populaarsema Ricky Nelsoni laulduna. Seda lasti minu lapsepõlves ka Eesti raadiost väga sageli kõlada.



Aga mis laulud olid populaarsed selle blogi lugejate sünniajal ning muudel tähtsatel päevadel? Andke nendest vahvatest lugudest teada kas siin kommentaarides või laske lauludel kõlada oma blogides.

Laulu või muusikapala pealkirja leiab siit: "This Day in Music" ja siis on seda võimalik juba YouTube'ist otsida ja blogisse panna.

No comments:

Post a Comment