30/03/2012

Taasleitud lemmiklaul

Ma seisan plaadimasina ees ja lasen juba mitmendat korda üht ja sama laulu. On meie lõunasöök ühes maanteeäärses söögikohas Nigeerias. Aasta on 1978.

Seda laulu pole ma varem kuulnud, aga sel teekonnal, Eesti noortegrupi esimesel reisil Nigeeriasse, tundub, et see on väga populaarne, kõlab igal pool, kus käime: tantsuklubides, restoranides, lihtsalt tänaval. Jääbki minus kõlama, aga kui reis lõpeb, siis ei kuule ma seda enam kunagi kusagil.

Refrään on mind kummitanud aastakümneid. Pealkirja ei teadnud, esitajat ei teadnud. NLiidu raadiojaamades, ka Eestis seda ei mängitud. Aga refrääni algussõnad olid mul valesti meeles, seepärast ei leidnud ma seda laulu varem kui eile. Ja ta kõlab mu jaoks ikka niisama lummavalt.

   
Mary MacGregor "Torn Between Two Lovers" (1976).

No comments:

Post a Comment