11/10/2013

Kodukohapõhiselt


Valisin juba eile. E-häälega. Mulle meeldib valida niipea kui see võimalik on. Siis pole edaspidised vali-mind-mehe-mängud - kogu see "hiir hüppab, kass kargab, vana karu lööb trummi" värk - enam kuigi häirivad.

Valimiskampaania mõjutab mind tegelikult vähe, pigem teen valikuid isikupõhiselt, teadmisega, mida üks või teine konkreetne isik on mu kodukohas hästi teinud. Tegemist on ju ikkagi KOV-i valimistega.

Ka mu siinne, täna hommikul pildistet foto on kodukohapõhine.

Täna lõuna ajal kuulasin siiski Vikerraadiost Tallinna linnapeakandidaatide valimisdebatti, mis ju tegelikult oli alles esimene tõsisem arutelu linnaelu teemadel. Kõik muu on olnud täieline show, tsirkus rahvale ja iseenesele. Ei hakka siin hindama praeguse linnapea esinemist, aga ülejäänutest jättis parima mulje Mart Helme, kes üsna ilmselt on püüdnud linnaprobleeme endale selgeks teha, kuigi mu meelest kohati äärmustesse kaldub. Hetketi oli debatt päris pentsik, näiteks kuusearutelus või siis, kui võeti aega targutada, kelle kohvik on parem.

Eelistasin e-hääletust ka seepärast, et mulle ei meeldi kuigivõrd, et valimisjaoskond on sel sügisel oma tavapärasest asukohast kodulähedases koolis viidud kaubanduskeskusesse.

Minu foto, 11. okt 2013.

No comments:

Post a Comment