21/08/2015

Blogikorralduslikke viitamisi (raamatumuljetest ja muust)


Olen siin blogis muude teemavaldkondade seas üsna palju kirjutanud loetud raamatutest. Need ei ole arvustused, vaid minu muljed loetust. Päris kõikidest raamatutest, mida lugenud olen, ma muidugi blogis ei kirjuta. Millegagi peab teos mind olema puudutanud või siis päriselt vastumeelt olnud, et blogisse jõuda.

Et need postitused oleksid paremini leitavad, selleks tegin Kruusateele eile uue lehe RAAMATUMULJED, Selles registris on autorite nimed (koguteoste puhul pealkirjad) tähestiku järgi. Loetelu on praegu seisuga 20. aug 2015. Kui raamatumuljeid lisandub, eks ma siis jälle täiendan ja uuendan.

Seejuures tasub teada, et kirjanduse ja kirjanikega seotud postitusi on selles blogis tegelikult rohkem. Need kõik on leitavad blogi küljeveerus oleva sildi KIRJANDUS abil.

Ühtlasi tuletan siin meelde, et mul on ka blogi TÜTARLAPS LINNAST, mis sisaldab minu meenutusi lapsepõlves ja nooruses loetud raamatutest palju aastaid hiljem.

Päris tore oli, et Sirbis ilmunud artikli "Raamatublogisid tuleb ja läheb" (Mihkel Samarüütel, 8. mail 2015) lõpus lingiti teiste raamatublogide hulgas ka "Tütarlapsele linnast" ja nende blogide seas, kus muu hulgas raamatutest juttu, oli ka "Kruusatee" link. Sealses loetelus on muuseas palju huvitavaid raamatublogisid.

Minu SULEKE'se-blogis sai hiljuti täis 1000 postitust. Olen seda blogi (samuti kui Kruusatee'dki) pidanud 2008. aasta jaanuari lõpust alates. 1000 on niisugune arv, et võimaldab täiesti rahumeeli pausi teha või lõpetada.

Seetõttu ei teagi ma praegu, kas jätkan oma inglipostkaartide kogu tutvustamist Sulekese kaudu veel ja kas kirjutan seal edaspidigi "midagi inglitest, haldjatest, igasugustest muudest kummalistest ja põnevatest asjadest läbi kunsti, kirjanduse, muusika ja mõttemaastiku" (nagu blogi alapealkiri lubab). Suvel ja sügise valgemal ajal on blogikülastajaid nagunii vähem, 1000 postitust on üsna laialdane lugemis- ja vaatamisvara, sestap pole blogi jätkamisel (kui jätkan) enne suurt mõtet kui pimedamal hingedeajal või jõulupühade eel.

Ühe lisaregistri tegin Sulekesele ka. Kui seal seni olid olemas nende kunstnike ja kirjanike loeteluleheküljed, kelle loomingut olen tutvustanud, siis nüüd lisandus leht MUUSIKA - aja jooksul olen Sulekesse pannud üsna palju muusikavideosid, neidki peaks nüüd olema kergem leida.

Mult on küsitud, kas mul on veel blogisid. On küll, aga kolm nimetatut on praegu peamised.

Pilt on ekraanitõmmis ühest Eesti ilma ennustavast portaalist - see 16.-28. augusti ilmanäit peaks andma vastuse küsimusele, kas meil ikka on tänavu kehv suvi. Vaatamiseks klõpsa pildile - ei  ole reklaam :)

No comments:

Post a Comment