01/06/2017

Uus kuu, uus eluaasta

Ärkasin hommikul enne kukke ja koitu. Akna taga laulis keegi mulle sünnipäevatervituseks nii armsalt oma veni-vici-vidiiti, külma ka ei kartnud. Laulumeistrit ei näinud, aga ehk ta küll kohati suisa ööbikuhäält tegi, oli vist ikka tegu laulurästaga.

Ajalooannaalidesse tuleks kirja panna, et nii jahedat sünnipäeva ma ei mäletagi. Kõige soojemalgi hetkel vaid +8 kraadi, kõva tuule ja vihmaga. Aga et mul mingeid plaane polnud, siis see mind ei seganud. Lastekaitsepäeva tähistajatel oli vist sellise vilu ilmaga oma ürituste korraldamine päris raske.

Mõned vahvad kaardid ja kirjad sain. Kõige kaugema maa tagant olid need kõpsti esimesena kohal. Tunnistan ausalt, et FBst olen ma oma sünnipäeva juba ammu maha võtnud - mulle ei meeldi sealsete õnnesoovide justkui kohustuslik konveierlikkus. Aga siiski olin nii mõnelgi meeles, kes ilma FB meeldetuletuseta õnnitlesid kas siis e-kirjatsi või telefoni teel. Aitäh, head kunagised mõtte-, kooli- või reisikaaslased!

Kirjastusest küsisin, kuidas edeneb mu mullu kirjutatud raamatu tegemine. Märtsis küsiti mult, kas olen nõus, kui see enne suve ei ilmu, vaid augusti keskpaigaks valmis tehakse. Nüüd pärisin, kaugel tööjärg on. Vastuseks sain, et raamat on kujundamisel. Seega on lootust, et varsti saan sellelt saladuselt siin blogiski katte ära lükata. 

Nii et uus kuu, uus eluaasta. Vanu võlgu eriti ei ole jäänud, saabki tasapisi edasi minna...